پخش زنده بازی اسلواکی و رومانی در یورو ۲۰۲۴ (۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی بلژیک و اوکراین در یورو ۲۰۲۴ (۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پورعلی‌گنجی رسما با پرسپولیس تمدید کرد تاج: ورزشگاه آزادی تا هفته سوم آماده نمی‌شود بادامکی: پیشنهاد مالی بالای الوکره را رد کردیم ویدئو | گل شهاب زاهدی در بازی امروز (۶ تیر) آویسپا فوکوکا مقابل یوکوهاما مارینوس حسینی در آستانه جدایی از استقلال | دردسر جذب گلر خارجی محمد حسین اسلامی بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها و رقم قرارداد اوسمار ویرا سرمربی بوریرام تایلند شد هادی رضایی: کاروان ورزشکاران پارالمپیک پاریس به مشهد می‌آیند + ویدئو بازداشت نفر هشتم در پرونده فساد فوتبال! بیرانوند در فکر بازگشت به پرسپولیس! سپاهان روی دست پرسپولیس و استقلال بلند شد سرمربی اسبق استقلال تماشاگر جام ملت‌ها سفر قلعه نویی به مالزی  پیغام محبی به نکونام: به ایران برنمی‌گردم زمان نقل و انتقالات فوتبال ایران مشخص شد
سرخط خبرها

آتش بس در پرسپولیس

  • کد خبر: ۱۹۵۰۲۳
  • ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۴
آتش بس در پرسپولیس
در پرسپولیس حواشی زیادی همچنان وجود دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، تمرینات پرسپولیس در دو روز اخیر بدون مشکل پیگیری شد بدون اینکه مشکلات به‌وجود آمده بین بازیکنان و مربیان این تیم با مدیریت باشگاه حل شود.

در این ارتباط باخبر شدیم بازیکنان پرسپولیس بعد از اینکه دیدند بیانیه آن‌ها علیه درویش با واکنش تند هواداران در فضای مجازی مواجه شده تصمیم گرفتند دست از اعتصاب کشیده و به تمرینات خود ادامه دهند. نکته قابل توجه اینکه هواداران پرسپولیس بعد از بیانیه منتصب به سرخپوشان حسابی علیه آن‌ها موضع گرفته و سرخپوشان را برای به حاشیه کشاندن پرسپولیس و توجه بیش از حد به پاداش‌های خود متهم کردند. این در حالی است که پرسپولیس بازی‌های حساسی را در آذرماه در لیگ قهرمانان و لیگ برتر در پیش رو دارد.

در هر صورت فعلاً سرخپوشان به آتش‌بس روی آورده‌اند در شرایطی که هیچ یک از مسئولان باشگاه پرپسولیس در این چند روز در محل تمرین تیمشان آفتابی هم نشده‌اند تا در واقع همه چیز در ظاهر حل شده باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->